Veel gestelde vragen

Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?

Zie voor de volledige informatie pagina. Hier vult u uw naam, ordernummer en het email-adres in, waarmee u de bestelling hebt geplaatst. Hiermee kunnen we de order terugzoeken in ons systeem. Na ontvangst heeft u 14 dagen om aan te geven dat u van de koop afziet. Na die melding heeft u nog 14 dagen om het product terug te sturen. U krijgt dan het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen na herroeping van ons terug.

Let op: De producten dienen niet gebruikt te zijn en in originele verpakking geretourneerd te worden (indien redelijkerwijs mogelijk). Bij schade of gebruik kunnen we kosten in rekening brengen voor de waardevermindering. We hopen op uw begrip. Mocht u twijfelen kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. We zullen dan proberen een passende oplossing aan te bieden..

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?


Bestellingen worden elke ochtend verwerkt. Bestellingen voor 16.00u aangeleverd worden dezelfde werkdag nog verstuurd mits op voorraad. Na deze tijd geplaatste bestellingen worden de volgende werkdag verstuurd. PostNL levert de bestelling doorgaans de volgende werkdag bij u af. Bestellingen op vrijdag kunnen op zaterdag worden bezorgd of op maandag. Dit hangt af van uw regio en uw postcode. Met de toegezonden Track&Trace kunt u uw bestelling volgen.

 

Kan ik de installatie zelf doen?


Onze producten zijn zeer eenvoudig om in gebruik te nemen. Echter leveren we bij elke bestelling een uitgebreide nederlandstalige handleiding die door ons zelf wordt gemaakt en bijgewerkt daar waar nodig. Mochten er fouten zijn ingeslopen of heeft u tijdens de installatie nog vragen dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via de contactpagina

 

Worden mijn gegevens gebruikt?


Uw gegevens zijn bij ons in veilige handen. Wij gaan uw gegevens enkel gebruiken om de bestelling te verwerken. Wij gaan u geen ongevraagde emails of post sturen als u dat niet hebt aangegeven. Alleen als u de optie "Nieuwsbrief" hebt aangeklikt kan het voorkomen dat u geinformeerd wordt over nieuwe producten. Hier kunt u zich uiteraard ten alle tijden van afmelden. Ook hebt u de mogelijkheid om als gast een bestelling te plaatsen. Uw gegevens worden dan alleen bewaard voor eventuele retouraanvragen (zie vraag 1)

 

Is de betaling wel veilig?


De betaling wordt helemaal afgehandelt door onze partner Multisafepay. Deze zijn al 14 jaar actief in het online betalingsverkeer. Hierdoor kunnen we ook elke betalingsmogelijkheid aanbieden. Na het plaatsen van uw bestelling wordt u naar een beveiligde verbinding geleidt naar de servers van de Multisafepay kassa. Na de betaling komt u weer bij ons terug.

 

Hoe kan ik een bestelling annuleren


Bestellingen kunt u annuleren als we deze nog niet verstuurd hebben (zie vraag 2). Hiervoor dient u even contact met ons op te nemen. Is de bestelling al verstuurd dan moet u wachten tot deze geleverd is. Na de levering kunt u via de pagina Retour Sturen het artikel aanmelden en kostenloos terug sturen.

 

Waarom kan ik niet de hele dag telefonisch contact opnemen?


Omdat we technische producten voeren willen we graag de klanten te woord staan met technische mensen en kennis van zaken. GSM Secure is echter een klein bedrijf en hierdoor hebben we een beperkt aantal technici die u deskundig te woord kunnen staan. Vandaar zijn de telefonische contacturen beperkt. Via email zijn we binnen kantooruren altijd te bereiken en we streven er naar om emails binnen 1 werkdag te beantwoorden. Voor alle contactmogelijkheden gaat u naar onze contactpagina