Klachten melden

Klachten melden

Bent u niet tevreden over een geleverd product of over onze dienstverlening dan willen dit graag van u vernemen en voor u oplossen.

Het liefste hebben we direct met u contact, maar we verzoeken u toch om uw klacht aan ons te mailen. Dit kan op de volgende manieren:

  1. Email naar verkoop[@]gsm-secure.nl
  2. Of via het contactformulier

Vergeet niet het volgende in uw klacht te vermelden

  1. Naam en Bestelnummer
  2. Duidelijke omschrijving van de klacht over het product of onze dienstverlening
  3. Hoe we u kunnen bereiken, telefoonnummer en/of emailadres

We zullen uw klacht zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen inhoudelijk behandelen. Na ontvangst van uw klacht krijgt u binnen 24 uur een ontvangstbevestiging.

Afhandelen van uw klacht

Wij streven ernaar om uw klacht naar uw volle tevredenheid af te handelen. We proberen om voor u de best mogelijke oplossing te vinden. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform